1/05/2014

OUTFIT: YING & YANG

bomber jacket: *choies// skirt: river island// crop top: *sheinside// beanie: American Apparel// shoes: Dr. Martens// backpack: *chicwish

Hopefully, you had a great start to the New Year with all the typical junk. I spent New Year's Eve in Berlin but left some days ago heading back home and the everyday hustle and bustle has caught up to me again (and yes I have to admit I missed it). Finally I've got some time for myself again to muck out and leave some things behind. Today I am back with a classy black and white outfit: a ying and yang bomber jacket combined with a high waist skirt plus a crop top. By now I turned into a way more classy style (perhaps I finally grow up,..let me think about it, no). But sometimes it's quality not quantity that counts! I am standing in front of my wardrobe and it feels like putting everything away to make some space for new stuff, less stuff. I need some changes, round-the-clock, every day, some days even hourly, I can't stay at one place for too long. I will try to sell a huge part of my wardrobe to save my money fo only a few pieces and for travelling! I want to start living my life to the full, it's time to do all these things I've never dared to do, just closing my eyes, holding my breathe and allow myself to fall, to fall into a sea full of new ideas, opportunities and dreams that are only waiting to be discovered and realized!

DE: Frohes neues Jahr ihr kleinen und großen Unicorns! 
Ich hoffe ihr seid alle gut reingerutscht und hattet einen tolle Silvesternacht mit all' dem ganzen Schnickschnack, den man so macht. Ich selbst habe Silvester in Berlin verbracht und bin seit ein paar Tagen endlich wieder zu Hause, der Alltag hat mich schneller eingeholt als gedacht und irgendwie habe ich ihn auch ein bisschen vermisst (muss ich doch gestehen). Endlich habe ich wieder ein wenig Zeit für mich und kann in Ruhe all' den unnötigen Kram ausmisten und hinter mir lassen! Heute gibts mal wieder etwas klassisch schwarz-weißes auf die Augen: Ying und Yang Bomberjacke kombiniert mit Highwaist Rock und Croptop. Mittlerweile bin ich wirklich auf die klassische Seite gewechselt, frei nach dem Motto weniger ist mehr und doch stehe ich jeden Tag vor meinem Kleiderschrank und würde am liebsten alles rausschmeissen. Ich brauch Veränderung, rund um die Uhr, täglich, an manchen Tagen sogar stündlich! Ich kann nie lange an einem Ort bleiben. Für das neue Jahr werde ich den größten Teil meines Kleiderschranks verkaufen und auf ein paar einzelne Teile sparen, ich werde anfangen mein Geld für mehr Reisen zu sparen und alles in vollen Zügen genießen! Endlich werde ich all' die Dinge tun, die ich mich nie getraut habe zu tun und einfach mal die Augen zu machen, die Luft anhalten und mich fallen lassen, in das Meer voller Ideen, Möglichkeiten und Träume, die nur darauf warten erlebt und verwirklicht zu werden!

32 comments:

  1. wow, sehr schöner post. deine fotos sind wie immer super, und ich mag deinen look sehr! und deine vorsätze find ich super. einfach mal fallen lassen, all den stress von sich schieben, und was tun, was man richtig genießen kann. das nehm ich mir auch vor, fürs neue jahr. weil sowas geht im alltagsstress viel zu schnell unter.
    einen schönen sonntag abend dir, Liebe grüße.
    lisa

    ReplyDelete
  2. love the boots and jacket! the whole look is perfect as always!

    ReplyDelete
  3. Wie immer super schön :)!
    www.bronzingeyes.de

    ReplyDelete
  4. love love it!
    where is the necklace from?

    ReplyDelete
  5. beautiful bomber, i love it :)

    xx
    http://daneloar.blogspot.fr

    ReplyDelete
  6. Another very nice outfit! Love it!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    ReplyDelete
  7. super schön*_*
    liebst katiy♥

    ReplyDelete
  8. Oh that bomber is so awesome, I love it! xx

    www.adventuresofananglophile.com

    ReplyDelete
  9. great minimalist outfit! i really like your style! i'm a follower now ;>

    cute weirdoland - pigeongray.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Loving your backpack! x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. aw perfect!
    catarinarife.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Adorable look! Love the bomber jacket! x

    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. photos are gorgeous, love the crop top!

    http://www.freelancedaydreamerfashion.com/

    ReplyDelete
  14. I like your outfit! :) Plus your face is so pretty :) xo
    _______________________________
    http://naturallymarcela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. so cute! love this black&white outfit. incredible how you look always so perfect!

    xoxo, Ana
    http://run-your-world.blogspot.pt
    facebook page

    ReplyDelete
  16. love this black and white cause your hair is like a pop of colour

    Sara

    http://7-sevendays.blogspot.it/

    ReplyDelete
  17. so cute!! i love this look
    xo,
    maddie

    http://feelingmagenta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. I love your look! Is just perfect :)

    ReplyDelete
  19. such a unique jacket, and love your styling always!
    xx,
    The Marcy Stop

    ReplyDelete
  20. love this monochrome outfit! thr jacket and necklace are so gorgeous

    xo Sarah
    http://absolutelysarahx.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. You should definitely sell on ebay or your blog, i'm sure me and other followers alike would love to by them!

    Dana xxx
    http://dana-nicola.blogspot.co.uk/ xxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  22. The Yin Yang jacket is so cool!! Love the ensemble <3 <3

    http://steffisanta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Was für ein wunderschönes Outfit! <3

    Linnae von LinnaeDesign

    ReplyDelete
  24. unglaublich tolles outfit♥

    ReplyDelete
  25. I looove your jacket! You look amazing as always ♥
    http://infinityuniverse-ema.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  26. Perfect look, the jacket reminds me of being a kid in the 90s!
    www.lost-in-wonderland.co.uk

    ReplyDelete
  27. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    ReplyDelete
  28. I bet you were cold haha! i just wanted to say i love your blog and your instagram feed!
    I just love the way you've created your own style :) xxxxx

    ReplyDelete

Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Follower